joi, 5 februarie 2009

Gata cu balerinii.....

Dragele mele doamne și domnișoare vă recomand cu căldură ....SALA!...nu pentru a slăbi cum ați putea crede, ci pentru a vă dezvolta musculatura și rezistența gambelor!


Dacă până acum *mai an* (cu vreun sezon în urmă) , modă vă era prietenă, aducându-vă cu blândețe comoditatea prin balerini, flats de toate soiurile și culorile, platforme, platoruri și tocuri groase ,care de care mai stabile și sigure, acum vă *dă o palmă* , se revoltă și va provoacă la duel.....Duelul tocurilor cui, extrem de înalte mai cela ca picioroangele animatorilor de la circ!...


Iată nominalizările: .....


Gianbatistta Lorenzi spring-summer 2009...pointy toe stiletto shoe....adică pantofi cu toc cui extrem de înalt , și varf ascuțit-scurt.
După cum se observă chiar din imagine, designerii aduc în prim-plan luxul și opulența detaliilor, finețea și eleganța accesoriilor, finisajele și materialele de calitate, simplitatea și autenticitatea modelelor...cu toate acestea cuvântul definitoriu al pantofilor acestui sezon este înalțimea tocului!...renunță, aruncă, donează sau pune la conservat, toti acei pantofi din garderoba ta cu toc gros, sau cu înălțimea tocului sub 10 cm....sunt antici,vechi și de demult!!!...
Investește pentru acest sezon întro pereche de stilettos, cu vârf dacă nu foarte ascuțit , macar semi-ascutit, întro culoare vedetă cum ar fii fucsia, movul sau albastrul!...

Deși incredibil, pantofii din imagine (cei crem) au o dimensiune a tocului de 17cm și nu au nici un fel de platou-suport în zona față a pantofului!!!...
E inuman, dureros, cumplit, ... însă cine a zis că frumusețea nu implică și sacrificii?....merită fetelor!...nimic nu se compară cu senzualitatea unei gambe *cocoțate* pe un stiletto de minim 10 cm....
Frumusețea cere sacrificii, iar sezonul acesta este sezonul *martir*....dar asta e!....ce ar fi moda fără cele dispuse să facă sacrificii de dragul ei?...
WEL!!!!....

Un comentariu:

  1. Esti absolut si totalmente DEMENTIAL!!!
    Un blog deosebit pe care il urmaresc cu maxima placere si am sa-l recomand tuturor cunostintelor mele, nu de alta dar sa nu mor numai eu de inima!! Eu te postez pe blogul meu, iti las link-ul meu, in caz ca te decizi...
    http://glam-vintage.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere